Otse põhisisu juurde

Esimene nädal Taanis- seekord koos õpilastega :)

Tartu VOCO ja ZBC kooli vahel loodud kursus “Rahvusvaheline klienditeenindus” on jõudnud lõpusirgele. Eesti õpilased tulid 2 nädalaks Taani, et tutvuda, kuidas siin koolielu käib ja loomulikult kogeda rahvusvahelist klienditeenindust. Esimene nädal on meil möödunud koolimajas huvitavaid asju tehes.

Minul isiklikult on olnud väga põnev kogu seda kursust korraldada ja vedada. See on olnud suur väljakutse, kuid igat pingutust väärt. Loomulikult oli mul hea meel kõiki oma Taani kolleege näha ja oli tunda, et ka mina olin taaskord väga siia oodatu.

Järgnevalt saad lugeda iga õpilase mõtteid/kommentaare, mida nad see nädal on kogenud :)

Kerli: Koolis suht freedom tunne. Õppeained olid huvitavad eriti äpi tegemine. Õpilased viisakad ja sõbralikud.  Atmosfäär suht rahulik ja vaikne ning õpetajad lahedad, kes meil tunde läbi viisid, eriti IT õpetaja.

Liia: Koolimajas on väga sõbralik keskkond,õpilased ja õpetajad on väga sõbralikud ja abivalmid. Samuti õpilased teevad meelsasti koostööd meiega, kui on grupitöö. Ilmad on siin suhteliselt jahedad,aga vähemalt on päike,mis tekitab endas sooja tunde. Käisime ka väga vinges restoranis söömas,mis oli omamoodi söömis kogemus- Stacy's Diner Køge.

Merily:Tunnid on olnud toredad, IT ja äri tund oli väljakutsuv ning õpetaja oli väga vahva. Inimesed on olnud sõbralikud ning koostöövalmid. Päevad on olnud väga mitmekülgsed ning kordagi pole veel igav hakanud. Heaks üllatuseks oli see, et hinnad ei olegi võrreldes Eestiga nii kõrged kui alguses kartsin. Linn ise on väike kuid armas.

Signe: Kooli ja õpilaste külalislahkus ning abivalmidus on olnud võrratu. Taanlastega ôppimine on samuti möödunud sujuvalt ning huvitavalt. Kõige põnevam ning väljakutsuvam tund oli kindlasti IT ja äri tund, kohe kahju oli, kui tund sai läbi. Üleüldiselt siiani on olnud põnevaid ning silmaringi laiendavaid kogemusi.

Maarja Liis: Väga huvitav oli külastada ZBC kahte õppehoonet ning tutvuda seal pakutavate õppekavadega ning õppekorraldusega. Tunnid, kus osalenud oleme, olid huvitavad ning taanlased võtsid meid soojalt vastu. Taani ilm oli kodune ning linnapilt huvitav. Palju põnevat oli näha nii linnapildis (tänavakunst,

arhitektuur) kui söögikohtades (pagariärid, restoranid). Sai proovitud Taani köögikultuuri ning kogeda ka ööelu.

Kristiina: mulle meeldis hommikuti kooli kõndida ja peale kooli Naestvedi avastada. Oleme saanud osaleda huvitavates tundides ja teha koostööd Taani õpilastega, mis olid väga informatiivsed. Koolimaja on avar aga muidu igapäevane koolitöö Eesti omast väga ei erine. Õpilased võtsid meid hästi vastu ja aitavad lahkelt, kui neilt midagi küsida. Ôptajad kiidavad meid ja on väga rahul meie tööga siiamaani.

Aleks: Meeldis soe vastuvõtt, nii õpetajate kui ka õpilaste poolt. Tunnid koos taanlastega olid huvitavad ning saime mõlemad inglise keelt harjutada. Linnas ringi käies oli näha väga paljude majade seintel lahedaid maalinguid. Teisipäeval oli väga tugev tuul, aga nagu eestlastele omane siis saime hakkama, ilm meid ei heiduta.

Harald: Koolis on uudsed õppevahendid ja tehnoloogia. Õppetöö jaoks on antud rohkelt aega ja tööd saab teha mõnusas tempos. Ülesanded on olnud huvitavad, kui inglise keele tööleht välja arvata. Taanlased on väga koostöö aldid ja nendega on grupis tore töötada. Lisaks: ZBCs on parimad võikud. Kooli söögi hinnad on mõistlikud. Linnas on üks äge 60ndate Ameerika stiilis restoran, kus on mega head burksid.

Timo: Lund ei ole mis on väga suur pluss, saab hommikul kooli jalutada. Koolis on klassid suured ja avarad ning hästi varustatud.Õpetajad on kõik sõbralikud ja abivalmid.Õpilasi on hästi palju ja eri rahvustest, aga kõik saavad omavahel läbi.

Sofia: Esimese asjana mulle meeldis see ,et kui me kooli kõndisime siis ma nägin roosat autot. Kooli rahvas on suhteliselt avatud, sõbralik ja abivalmis õppimine on siin palju rahulikumas tempos ja stiilis kui see, millega ma harjunud olen.Kõrvalt vaadates tundub,et õpilased tunnevad end elu mugavalt siin koolis mis on tore. Söön võileiba ja siis on tuju hea.

Harry:  Koolis oli meil väga soe vastuvõtt. Kõik väga sõbralikult, saime ise oma äpi välja mõelda ja teha selle “interaktiivseks” ning seejärel saime Taani õpetajalt tagasisidet mida saaksime muuta/paremaks teha. Üllatas see, et peaaegu kõik taanlased oskavad inglise keelt. Koolitunnid on rahulikud, mitmekesised võrreldes eestiga.

Kokkuvõttes on meil esimene nädal väga töiselt, rõõmsalt ja tegusalt möödunud. Kõik on selle kursusega rahul ja ootavad põnevusega uut nädalat, kus, spoiler alart, õpime taani keelt ja külastame huvitavaid kohti Kopenhaagenis.

Populaarsed postitused sellest blogist

Õpilastega Taanis vol 2

Taaskord olen õpilastega jõudnud Taani rahvusvahelise klienditeeninduse kursuse raames. Meie õpiränne sai alguse 14.04.24, kui sõitsime Taani. Seekord kestis meie õpiränne 10 päeva ja koju tagasi sõidame 24.04.24.  Selle kümne päeva jooksul oli meil võimalus õppida koos Taani õpilastega majandust, majanduspoliitikat, kuidas valmistada äppi nullist  ja taani keelt. Avanes võimalus külastada Kopenhaageni erinevaid vaatamisväärsusi ja seekord saime käia ka Legolandis. Mida õpilased ise kogesid ja arvasid saad lugeda nende endi mõtetest:  VIVIKA: Erasmuse reis Taani hõlmas turundusstrateegiate õppimist, Taani ja Eesti heaolu süsteemide võrdlemist, äpi koostamist,  Kopenhageni tuuri ning külastusi Tivolisse ja Legolandi. Tivolis toimus põhjalik õppekäik, tutvustades nende ajalugu ja turundust. Äpi tegemise kogemus oli värskendav ja uudne, tehes reisi veelgi väärtuslikumaks. Kuid kõige meeldejäävamaks osaks osutus siiski Tivoli külastus, pakkudes nii uut infot kui ka meelelahutust. Kokkuvõtt

Teine ja ühtlasi ka viimane nädal õpilastega Taanis :)

Tere! Nädalavahetus möödus meil üsna vabalt, kes pikutas, kes tegi koolitöid, kes käis šoppamas- puhkama peab ju ka :)  Uus nädal algas meil taani keele õppimisega, mis osutus suureks väljakutseks, sest õppisime seda inglise keeles. Teisipäeval külastasime Taani versiooni Ahhaast- oli põnev. Kolmapäeval oli meil Kopenhaageni tuur ja neljapäeval külastasime Akvaariumi ja kolasime linnapeal. Reede on meil kolimispäev, ööbime Kopenhaagenis, et sealt laupäeval kell 8.00 koju sõita. Loomulikult naudime ka reede õhtul Kopenhaageni kultuuri. Loe mis muljed õpilastel II nädalast on:  Aleks -Taani keelt oli raske õppida kuna nemad hääldavad r tähte teistmoodi. Sellegipoolest oli õpetaja väga sõbralik ja abivalmis. Teisipäeval Experimentariumis käies oli palju huvitavat avastada, mis sest et enamus asju olid mõeldud palju noorematele. Huvitav oli lehma silma lahkamise tund, kus sai ka katsuda erinevate silma osade tekstuuri. Eriti meeldis sel nädalal Akvaariumi külastus, seal sai ka käe vette p